Clubcard

EijgenHildesheim

WILT U MET UW BEDRIJF OF MERK OOK PROMINENT IN BEELD?


Website mede mogelijk gemaakt door

WebWaterland.nl

Clubcard

De SDOB Clubcard, gemakkelijk betalen in de kantine

De SDOB Clubcard is een betaal-/tegoedkaart en een kortingskaart in één. Als er op de kaart genoeg saldo is geladen, kun je hiermee bij SDOB aan de bar betalen. Zo heb je dus geen cashgeld of pinpas meer nodig; wel zo veilig en gemakkelijk. En, als je met de ClubCard betaalt, krijg je meteen een leuke korting! Kortingen lopen op tot wel 15%.

Met de Clubcard wordt SDOB weer wat meer “cashless”, want in de kantine kon je al met je bankpas betalen op het pinapparaat bij de kassa. Cashless betalen is niet alleen gemakkelijk voor de leden, maar ook voor de penningmeester en de kantinebeheerder: betalingen met de Clubcard en de pinpas kosten veel minder tijd en controles dan contante transacties. Inmiddels wordt al ongeveer de helft van alle betalingen in de kantine met de ClubCard of met pinpas verricht. Maar, contant betalen kan natuurlijk ook nog steeds.

In de toekomst kun je met de SDOB Clubcard ook profiteren van speciale acties en spaarprogramma’s.

Vraag meteen je SDOB Clubcard aan!

De SDOB ClubCard is voor leden en ouders van leden

De SDOB Clubcard is in eerste instantie bedoeld voor de leden van SDOB, maar ook andere SDOB-volgers kunnen een eigen Clubcard ontvangen.

Kosten & aanvragen

Voor SDOB-leden is de eerste Clubcard per woonadres gratis. Deze kun je aanvragen door een e-mail te sturen aan cc@sdob.nl.

Extra kaarten kosten €3,00. Ook overige geïnteresseerden kunnen een Clubcard krijgen voor €3,00. Deze kaarten zijn eenvoudig aan te vragen via een e-mail aan cc@sdob.nl. Na bevestiging kan de Clubcard worden afgehaald bij de kassa.

Teamkaarten

Met ingang van het nieuwe seizoen kunnen teams een SDOB Clubcard krijgen, voor gezamenlijk gebruik in de kantine. Deze speciale teamkaart is eigenlijk een moderne versie van de traditionele bierpot, en kan door de leiders van de teams namens hun team gratis worden aangevraagd.

In overleg met de barmedewerker is het onder voorwaarden tevens mogelijk een teambon aan te maken, waarna ieder afzonderlijk met zijn of haar eigen clubcard (of per pinpas of contant) kan afrekenen.

De voordelen van de SDOB Clubcard

Saldo opwaarderen en monitoren

Via KNIP kun je je cardgebruik monitoren, je saldo automatisch opwaarderen en wordt het zeer eenvoudig een zelf te bepalen bedrag op een andere card over te zetten en terug te zetten. Dit is vooral handig voor Teams die ook van de kortingen gebruik willen maken, maar zeker ook voor de individuele leden.

KNIP is beschikbaar via www.mijnkniponline.nl en als KNIP app. De app is beschikbaar in de App Store en Google Play.

Veelgestelde vragen

Kan ik met de Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met de Clubcard kun je alleen in de kantine van SDOB afrekenen.

Kan ik op de club nog wel betalen met een pinpas of met contant geld?
Ja, naast je Clubcard kun je ook met een pinpas en contant geld blijven betalen.

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn Clubcard is?
Log in op de Clubcardpagina van de SDOB website of via de QR code achterop card, Dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Ook bij de bar kunnen de kantinemedewerkers zien wat het saldo is.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?
Dat kan op twee manieren:

  1. Log in op de Clubcardpagina van de SDOB website (www.mijnkniponline.nl), dan kan je met iDeal je saldo opwaarderen;
  2. Aan de bar bij SDOB met je pinpas.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.

Hoe lang is het saldo op de kaart geldig?
Voor alle tegoeden op de clubcard geldt een wettelijke geldigheidstermijn van 5 jaar. Deze termijn begint vanaf het moment vanaf je laatste card-transactie.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?
De pas is al geactiveerd op het moment dat je de kaart ontvangt. Na opwaardering kun je er direct gebruik van maken.

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen
Je kan via de Clubcardpagina op de SDOB website een “wachtwoord-vergeten” verzoek indienen. Je kunt ook een e-mail sturen aan cc@SDOB.nl.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?
Log in op het persoonlijke gedeelte van de Clubcard op de SDOB-website (www.mijnkniponline.nl). Onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ kun je je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen als mijn Clubcard niet werkt?
In dat geval stuur je een e-mail naar cc@sdob.nl.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn Clubcard?
Stuur een e-mail naar cc@sdob.nl, en je Clubcard wordt zo snel mogelijk geblokkeerd. Het saldo kan worden overgezet op een vervangende kaart.

Kan ik mijn Clubcard ook zelf (de)blokkeren?
Ja, log in op de persoonlijke gedeelte van de Clubcardpagina op de SDOB-website (www.mijnkniponline.nl). Onder de menuoptie ‘Blokkeren’ (de)blokkeer je de kaart door de scherminstructies te volgen.

Wat moet ik doen als ik mijn Clubcard ben verloren of als hij is gestolen?
Mocht je je pas verloren zijn of hij is gestolen, dan kun je via een e-mail aan cc@sdob.nl een nieuwe pas aanvragen. Voor een nieuwe kaart wordt €3,00 in rekening gebracht.

Hoe lang duurt het voor ik mijn nieuwe pas ontvang?
Nieuwe passen die via het aanvraagformulier op de site zijn binnengekomen voor dinsdag 12.00 uur, zullen binnen 1 week worden verwerkt. Je kunt deze dan ophalen bij de bar.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je SDOB Clubcard. Eventueel resterend saldo kan, na inlevering van de pas bij de penningmeester, worden gerestitueerd.

Kunnen niet-leden ook een SDOB Clubcard aanvragen?
Ja, via een e-mail aan cc@sdob.nl kan iedereen die geen lid is een SDOB Clubcard aanvragen. De aanvraag zal door SDOB worden beoordeeld. De kosten voor deze kaart bedragen €3,00.

Ik heb nog een andere vraag.
Misschien staat je antwoord in de informatiefolder? Download die HIER. Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar cc@sdob.nl.

Sponsoren

De SDOB Clubcard is mede mogelijk gemaakt door: